ZapachyKuchni
Smacznie, zdrowo
kolorowo...
Home » , » Żytnie pancakes z bananami i masłem orzechowym

Żytnie pancakes z bananami i masłem orzechowym

Written By Zapachywkuchni on poniedziałek, 22 lutego 2016 | 07:30


























Dziś przepis na moje ulubione śniadanie-puszyste, delikatne pancakes, które uwielbiam z masłem orzechowym oraz bananami...coś pysznego. 

Składniki:
  • Mąka żytnia- 3/4 szklanki 
  • Mleko-1/2 szklanki
  • Proszek do pieczenia- 1/2 łyżeczki
  • Jajka- 2 sztuki
  • Banan- 1 sztuka
  • Masło orzechowe- ok. 80 g

Przepis:
Jaja ubić, stopniowo dodawać pozostałe składniki stale ubijając. Smażyć na patelni teflonowej na złoty kolor z obu stron. Podawać z bananem i masłem orzechowym. 


100g pancakes dostarcza około:
B-6,3 g  T-11,3 g  W-24 g  E- 211 kcal WW-2,5

SHARE

About Zapachywkuchni

2 komentarze :